5/5 - (2 امتیاز)

گواهی نامه سلامت انواع جرثقیل

 


به منظور ایجاد یک محیط کاری ایمن، مهم است که تمام تجهیزات شما، به ویژه انواع جرثقیل بدون نقص کار کنند. یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از آن، رعایت دستور العمل بازرسی انواع جرثقیل است. این امر به جلوگیری از تصادفات و جراحات و همچنین صرفه جویی در هزینه کمک می کند.


بازرسی تاور کرین، بازرسی جرثقیل موبایل، بازرسی کلایمر، بازرسی بالابر کارگاهی، بازرسی جرثقیل سقفی و دروازه ای بازرسی جرثقیل مونوریل و بازرسی تجهیزات باربرداری (تسمه و بلت و چشمی و شگل و غیره) خدمات قابل ارایه توسط شرکت آریا ایمن آوات هستند. تست بار جرثقیل از مراحل مهم روند بازرسی جرثقیل میباشد. ما بر اساس اصول استاندارد ASME B30 و با تکیه بر چک لیست تخصصی بازرسی، به دقت تست بار را انجام خواهیم داد و ظرفیت ایمن جرثقیل را مشخص می‌کنیم.


شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با سال ها تجربه در زمینه خدمات بازرسی جرثقیل، یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه بازرسی است. شرکت آریا ایمن آوات با دریافت کلیه مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و وزارت کار و رفاه اجتماعی ، آماده ارائه کلیه خدمات بازرسی ایمنی جرثقیل در سراسر کشور عزیزمان ایران است.


ما در آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن دفتر و نمایندگی در اغلب استان های کشور، خدمات بازرسی ایمنی انواع جرثقیل و صدور گواهینامه سلامت را بر اساس استاندارد ASME B30و استاندارد های ملی ایران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران انجام می دهیم. بازرسی ادواری جرثقیل و صدور گواهینامه سلامت باعث بالا بردن ایمنی کاربری و افزایش قابل توجه عمر دستگاه ها خواهد شد.

 

 

.