5/5 - (7 امتیاز)

گواهی نامه سلامت انواع لیفتراک و ماشین های راهسازی و صنعتی

 

 

به منظور ایجاد یک محیط کاری ایمن، مهم است که تمام تجهیزات شما، به ویژه لیفتراک های صنعتی قدرتمند بدون نقص کار کنند. یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از آن، رعایت دستور العمل بازرسی انواع لیفتراک است. این امر به جلوگیری از تصادفات و جراحات و همچنین صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

به منظور ایجاد یک محیط کاری ایمن، مهم است که تمام تجهیزات شما، به ویژه لیفتراک های صنعتی، لودر ،بولدوزر، تراکتور، بیل های مکانیکی، اسکریپر، تریلر، گریدر، غلتک ها، قدرتمند و بدون نقص کار کنند. یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از رعایت الزامات دستور العمل های موجود، بازرسی لیفتراک و ماشین های راهسازی است. این امر به جلوگیری از تصادفات و جراحات و همچنین صرفه جویی در هزینه کمک می کند، زیرا رسیدگی به موقع می تواند عمر تجهیزات را بیشتر کرده و بهره وری را بالا ببرد.

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با سال ها تجربه در زمینه خدمات بازرسی انواع لیفتراک و ماشین های راهسازی و معادن، یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه بازرسی است. شرکت آریا ایمن آوات با دریافت کلیه مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و وزارت کار و رفاه اجتماعی ، آماده ارائه کلیه خدمات بازرسی ایمنی در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

ما در آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن دفتر و نمایندگی در اغلب استان های کشور، خدمات بازرسی ایمنی انواع لیفتراک و ماشین های راهسازی و معادن و صدور گواهینامه سلامت (سرتیفیکیت) را بر اساس استاندارد  ASME B30 واستاندارد ملی ایران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران انجام می دهیم.

 

 

 

.