1/5 - (1 امتیاز)

تاییدیه سیستم اتصال به زمین (ارتینگ)

 

از نکات مهم در صنعت و ساختمان توجه به مسائل مربوط به صدمه دیدن دستگاهها و افراد است. یکی از این مسائل اضافه ولتاژ های تولید شده در بدنه و یا حتی  ولتاژ های بسیار زیاد و خطرناک ناشی از برخورد صاعقه با دکل های کامپیوتری و سرور میباشد. به منظور حصول اطمینان از عدم مواجهه با این مسئله  و کاهش حوادث برق ‌گرفتگی در صنعت، بازرسی فنی و تست چاه ارت (سیستم اتصال به زمین) انجام میشود.

اندازه گیری مقاومت سیستم اتصال به زمین ( ارتینگ ) به صورت سالانه توسط متخصصین مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام میشود. اما لازم به ذکر میباشد که مراکز درمانی و بیمارستانی و جایگاه های سوخت باید به صورت ماهانه اندازه گیری شوند و هر شش ماه گواهی سلامت دریافت کنند .

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با سال ها تجربه در زمینه خدمات بازرسی انواع سیستم اتصال به زمین  یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه بازرسی و اجرای تخصصی انواع سیستم ارتینگ است. شرکت آریا ایمن آوات با دریافت کلیه مجوزهای لازم از وزارت صنعت معدن تجارت برای اجرا و وزارت کار و رفاه اجتماعی برای صدور تاییدیه سیستم ارتینگ، آماده ارائه کلیه خدمات بازرسی ایمنی و طراحی و اجراء در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

ما در آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن دفتر و نمایندگی در اغلب استان های کشور، خدمات بازرسی ایمنی برق  و صدور گواهینامه سلامت (سرتیفیکیت) را بر اساس مقررات ملی ساختمان سازمان نظام مهندسی کشور با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران انجام می دهیم.

 

 

.