5/5 - (5 امتیاز)

بازرسی فنی و ایمنی ظروف تحت فشار

 

دیگ های بخار, تجهیزاتی هستند که انرژی شیمیایی (گاز و گازوئیل و مازوت) را به انرژی گرمایی و سپس به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. با سوزاندن مواد سوختنی انرژی, زیادی به شکل فشار و گرما در دیگ بخار ذخیره شده که از این انرژی برای راه اندازی سایر تجهیزات و وسایل استفاده می شود.

بخار به دلیل مزیت های مختلفی از قبیل آسانی توزبع و انتقال، قابلیت اندازه گیری، توزیع یکنواخت دما، راندمان بالا و … که نسبت به انرژی الکتریکی دارد دارای خواص و کاربردهای زیادی در صنایعی نظیر: نیروگاه های حرارتی، صنایع غذایی، صنایع داروسازی، صنابع نفت و گاز و پتروشیمی، تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، صنایع شیمیایی، صنایع کاغذسازی، صنایع پلاستیک سازی، صنایع قند و شکر، صنایع نساجی، صنایع چرم سازی، صنایع لاستیک سازی، سالن های رنگ، اتوکلاوها، بیمارستان ها، خشک شویی ها و … در غالب دیگ های بخار می باشد.

فرآیند تست وبازرسی فنی -ایمنی  ظروف تحت فشار و دیگ های بخار  یکی از الزامات وزارت کار برای حصول اطمینان از عملکرد ایمن این سیستم ها  بوده و این تجهیزات در دوره های زمانی معین مطابق با اصول آیین نامه حفاظتی مولدهای بخار و دیگ های آب گرم باید مورد تست وبازرسی فنی قرار گرفته و تاییدیه ی ایمنی جهت ادامه کار اخذ نمایند.

ما در شرکت بازرسی آریا ایمن آوات خدمات تخصصی بازرسی فنی و ایمنی ظروف تحت فشار را بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن و رقابتی ترین قیمت انجام خواهیم داد . شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن نمایندگی در کلیه استان‌های بزرگ کشورو ارسال کارشناس از تهران بدون هیچگونه هزینه اضافی و ایاب و ذهاب ، این خدمات را با بهترین کیفیت و در کل کشور عزیزمان ایران انجام خواهد داد.

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات به پشتوانه بیش از یک دهه تجربه و کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، می‌تواند به عنوان مشاور در مباحث ایمنی مربوط به بازرسی و خرید مخازن تحت فشار استاندارد در کنار سازمان شما قرار بگیرد.

ما در شرکت بازرسی آریا ایمن آوات خدمات تخصصی بازرسی فنی و ایمنی ظروف تحت فشار را بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی مربوطه با روش های مختلف بازرسی و چک لیست های مربوطه در سریعترین زمان ممکن انجام خواهیم داد که این مهم در بسیاری از پروژه هایی که نمیتوانند زمان زیادی مخازن را از مدار خارج کنند به کار خواهد آمد .

 

 

 

.