Rate this page

بازرسی فنی و ایمنی آسانسور ،انواع بالابر و پله های برقی

 

الزامات تاییدیه آسانسور، بالابر و پله های برقی ایجاب می کند که مهندسین ناظر و کارفرمایان صنعت برای اطمینان و ایمنی بیشتر و قبل از صدور پایان کار، از نهاد مربوطه مانند سازمان استاندارد کشوری و استانی تاییدیه ایمنی و نیز تاییدیه کیفیت آسانسور را اخذ نمایند.

مهمترین دلیل برای توجه به الزامات تاییدیه آسانسور، بالابر و پله های برقی این است که این وسیله پرکاربرد مستقیماً با جان انسان ها در ارتباط است. ملزوم بودن به الزامات قانونی آسانسور ایمنی مسافرین آن را همیشه حفظ کرده و استفاده بهینه از این تکنولوژی را برای انسان ها محقق می کند.

نکته بسیار مهم درباره الزامات تاییدیه آسانسور، بالابر و پله های برقی این است که سازمان ملی استاندارد، اعتبار یکساله برای تمامی گواهینامه ها صادر می کند و مالکان و مدیران ساختمان باید بعد از به پایان رسیدن مدت مشخص شده دوباره برای بازرسی و اخذ تاییدیه های آسانسور، توسط مشاوران وزارت کار و رفاه اجتمایی اقدام کنند و صحت عملکرد آسانسور و بالابرهای خود را بازرسی و تاییدیه سلامت دستگاه را دریافت کنند .

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات با سال ها تجربه در زمینه خدمات بازرسی انواع آسانسور، بالابر و پله های برقی  یکی از حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه بازرسی است. شرکت آریا ایمن آوات با دریافت کلیه مجوزهای لازم از وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان ملی استاندارد برای صدور تاییدیه انواع آسانسور، بالابر و پله های برقی، آماده ارائه کلیه خدمات بازرسی ایمنی در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

ما در آریا ایمن آوات با در اختیار داشتن دفتر و نمایندگی در اغلب استان های کشور، خدمات بازرسی ایمنی لیفتینگ  و صدور گواهینامه سلامت (سرتیفیکیت) را بر اساس ISIRI 6303-1 مقررات ایمنی ساختار و نصب آسانسورهاي برقی و ISIRI 6303-2  سازمان ملی استاندارد با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران انجام خواهیم داد .

 

 

 

.