اخذ تاییدیه آتش نشانی تجهیزات حاوی پودر

اخذ تاییدیه آتش نشانی تجهیزات حاوی پودر

5/5 - (7 امتیاز)

اخذ تاییدیه آتش نشانی تجهیزات حاوی پودر

اخذ تاییدیه آتش نشانی

تجهیزات حاوی پودر:

پودر نیز همانند سایر خاموش کننده ها می تواند به صورت شبکه ای هدایت شده و روی حریق پاشیده شود. براساس میزان پاشش پودر در واحد زمان و مدت زمان لازم برای اطفاء حریق و نیز حداقل فشار لازم برای پاشش، محاسبات مربوطه انجام می گردد. حداقل فشار لازم در هنگام پاشش توسط دهانه افشانه 100Psi است محاسبات فشار و قطر لوله ها در این شبکه ها تابع محاسبات خاصی است. پودر می تواند به صورت موضعی یا عمومی روی حریق پاشیده شود. این سامانه برای مواد و دستگاه هایی که با پودر واکنشی ندارند یا پودر باعث خرابی آن ها نمی شود روش مطمئن و موثری است. دهانه افشانه در این سامانه ساده بوده و اغلب به صورت ثابت در محل های مناسب و در تعداد و فواصل محاسبه شده نصب می گردد.

روش تست مخازن تحت فشار

مخازن تحت فشار

آریا ایمن آوات

تست صاعقه گیر

بازرسی فنی و ایمنی دیگهای بخار و ظروف تحت فشار

اخذ تاییدیه آتش نشانی تجهیزات حاوی پودر

تجهیزات ثابت حاوی co2:

سامانه اطفاء حریق مبتنی بر co2 به صورت یک شبکه شامل مخازن ذخیره، بخش فعال کننده، لوله های حامل گاز و افشانه می باشد. این تجهیزات زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که توجیه اقتصادی داشته باشند و فقط برای اماکن محصور یا قابل محصور شدن یا به صورت موضعی روی دستگاه ها کاربرد دارند. در این شیوه با توجه به وضعیت محیط، بار حریق و حجم فضای تحت پوشش، محاسبات لازم انجام شده و سپس با استفاده از یک شبکه توزیع به تعداد و فواصل مناسب توسط افشانه های مخصوص co2 محاسبات لازم انجام و سامانه نصب می گردد. میزان ماده خاموش کننده با توجه به محاسبات و با استفاده از سیلندرهای 30 کیلوگرمی co2 به تعداد کافی تعیین می گردد. فعال شدن این تجهیزات می تواند به صورت نیمه خودکار یا تمام خودکار باشد، در هر حال چون روش اطفاء عمدتا مبتنی بر خفه کردن آتش است، باید قبل از فعال شدن سامانه افراد از محل تخلیه شده باشند. فشار مورد نیاز برای انتقال و پاشش co2 در سامانه فشار بالا حدود 700Psi و برای سامانه فشار پایین 300Psi است.

بیشتر بدانید . .
مرکز کنترل اعلام حریق

ترکیبات هالوژنه

شرکت آتش نشانی

بازرسی فنی و تست لیفتراک

تجهیزات حاوی مواد هالوژنه:

تجهیزات اطفاء حریق مبتنی بر مواد هالوژنه برای اماکنی استفاده می گردد که دارای مواد پرارزش بوده و اغلب شامل لوازم الکترونیکی یا پنل های کنترل است. در این شیوه با توجه به وضعیت محیط، بار حریق و حجم فضای تحت پوشش، محاسبات لازم انجام شده و سپس با استفاده از یک شبکه توزیع در محل های مناسب افشانه های مواد هالوژنه نصب می گردند. وزن ماده خاموش کننده با توجه به محاسبات و با استفاده از سیلندرهای مواد هالوژنه به تعداد کافی تعیین می گردد. شبکه مواد هالوژنه شامل مخازن، راه انداز، شبکه لوله کشی و افشانه می باشد. در هر حال چون روش اصلی اطفاء مبتنی بر خفه کردن آتش است، باید قبل از فعال شدن سامانه، افراد از محل تخلیه شده باشند. فعال شدن این تجهیزات می تواند به صورت نیمه خودکار یا خودکار باشد. فشار مورد نیاز برای انتقال و پاشش در سامانه حداقل 100Psi است.

مشاوره آتش نشانی

روش تست مخازن تحت فشار

مخازن تحت فشار

آریا ایمن آوات

تست صاعقه گیر

بازرسی فنی و ایمنی دیگهای بخار و ظروف تحت فشار

سئو

Comments for this post are closed.